Hírek, újdonságok

Őszi teendők a kertben

2017.09.04

A nyár elmúltával ránk köszön szeptemberben az ezer színű, ragyogó ősz. A természet lassan nyugovóra tér, ezt jelzi a sárguló levelek végtelen hada. Élvezzük ki az indián nyár minden percét, és ezalatt készítsük elő kertünket az előttünk álló nyugalmi időszakra.





ÉBSZ kiállítás 2017

2017.05.12

2017. szeptember 14. és 16. között az építőgépesítési szakma színe java Tökölön, a Tököl Reptéren fog felvonulni! Mindenkit, aki az építőgépesítés iránt érdeklődik, sok szeretettel várunk Magyarország legnagyobb szabadtéri építőgép kiállítására, ahol Európa szerte egyedülálló módon, életszerű körülmények között lehetőség nyílik tesztelni a gyártók különféle munkagépeit.





Cseréljen tapasztalatot más Honda kisgép felhasználókkal. Olvassa el mások véleményét a Honda kisgépekről és írja le Ön is tapasztalatait.
Szóljon hozzá Ön is!

Fórum

témaFórum / Vélemények a Honda gépekrõl1 | 2 | 3 | 4

új üzenet
  L.István
2017.04.19. 23:02
Tisztelt Honda és fórumozók! Szeretnék tanácsot kérni GSV190 es motor karburátorján hogyan lehet alapjáraton állítani. Amióta visszahoztam a szakszervizből ultrahangos tisztítás után, túl magas az alapjárat, és röpsúlyos kuplung már alapgázon is viszi a gépet. A segítséget előre is köszönöm.


  188.6.224.91
2017.04.02. 21:06
SZÉP ESTÉT HOL TUDOK A HONDA 4.5 ÖS ROTÁCIOS KAPÁN ALAPJÁRATBOL EL VENNI NEM A KARBIRA GONDOLOK A KUPLUNG NÁL VAN VALAMI TENGEJ OTT EL VAN TÉVE EGY PONTON AZT HOGY TUDOM ÁITANI


  nagylaci
2017.02.05. 18:17
Tisztelt honda! Nekem is ez a problémám. Hogyan tudom beállítani a vezérlést??


  Mészáros Jenő
2016.11.04. 06:48
Tisztelt Honda szakértő. Bár előző kérdésemet sajnos nem méltatta válaszra, ujra irók, mert kezd a hócipőm tele lenni a Honda gyártmánnyal. Vásároltam 2 éve egy GX 630 as motorral szerlt ágapritó gépet, amelynek motorja már második alkalommal hibásodik meg oly formában, hogy a hiba akár a motor teljes tönkremenését is okozhatja. Az olajteknő telefolyik benzinnel. Normál álapotú használat során, elkezd a gép durrogni. Leállitás után nem akar elindulni, szinte fémes ütközés halatszik inditáskor. A motort nem lehet átforgatni. GYertyák ki, a hengerek tele vannak üzemanyaggal. Kifujatás, majd inditás. Rendben minden, majd rövid idő után durrog a motor. Benzincsap elzár, mint minden leállitáskor, ennek ellenére az olajszint mérhetetlenül magas. Olaj le a 2 liter olaj helyett a z olajtteknőböl kifolyik 3.5- 4 liter olajos benzik. Az első alkalommal az üzemanyag szivattyú (AC pumpa) volt a hiba oka. az uj meghibásodásnál is vélhetően ugyanez a hiba keletkezett, de nem ment a gép az uj kb 12,000 ft os alkatrésszel még egy fél órát sem. Kérem sziveskedjen válaszolni arra, hogyan lehetne ezt a részegységet kiiktatni, vagy olyan alkatrészre cserélni, amiben a membrán cserélhető, esetleg valami tapasztalati tanács, mi okozhatja az alkatrész hibááját. Hogyan lehetne elkerülnia következőkben ezt a problémát. Esetleg okozhatja az üzemanyagba hivatalosan adagolt etanol? Hol kapható etanol mentes üzemanyag, vagy van e valami megoldás. Üdvözlettel Mészáros Jenő 06209758051, kushido@digikabel.hu


  istván
2016.09.10. 19:34

Tisztelt Honda!

fűnyírótraktorom beindítás után füstölt majd leállt.ezután már nem tudtam beindítani.mi lehet a probléma?



  Laci
2016.08.13. 11:32
Tisztelt Honda! Néhány napja vásároltam egy Honda GSV 190 motoros kistraktort. Mivel ez az első négyütemű gépem, ezért szeretném megkérdezni hogy hogyan kell megfelelően bejáratni?


  Ferenc
2016.07.20. 14:45
Tisztelt Honda Szakertő! A Honda gx25 motorom főtengely hajtókar csapágyas lett (berágódás, perselykopás). A kérdésem az lenne, hogy ezt okozhatja a forgattyusház alján lévő olajmembrán meghibásodása? Illetve cseréje, beállítása hogyan történik? Válaszát köszönöm.


  Zoltán
2016.07.05. 20:45
Üdv! Van egy Honda GCV160-as fűnyíróm és a kopogás jött elő de a jelenség előtt kaptam na ez után szétszedtem és a vezérműszíj nagyon lazának tűnt na most ha veszek egy másikat és be is teszem akkor hogy tudom be állítani rendesen hogy jó legyen mert már keresgettem a neten is de nem találtam semmi használhatót. valami leírás vagy valami ami segít hogy hol van a jel vagy jelzés ami szerint lehetne beállítani.Vagy ha lenne valaki aki megmondaná hogy milyen módzerrel lehetne beállítani! Segítséget előre is köszönöm!


  gerleiati
2016.06.08. 17:21
Nálam a tűszelep akad fenn folyton a gcv160-as motoron a kapálógépen. Roppantul idegesítő. Először mnindig szétszedtem az egészet, manapság már csak rákoppintok a házra, és elindul a gép. Egy Hondától azért nem ezt vártam volna...


  Halmi István
2016.05.20. 09:31
T. Fórumozók! A jelenség mint annyiszor másnak. Kitisztítottam a karbit, változás semmi. Vettem egy új karbit, változás semmi. Szelephézag rendben. Üzemanyag friss. Olaj friss. Levegő szűrő tiszta. Mégis szaggatva jár. Csak akkor megy egyenletesen, ha a regulátort kitámasztom. Gondoltam már kalapácsra (SZÉTVEREM!!!) a sógor úgyis mindig azt mondja a kopogtatás mindennek használ csak az üvegnek nem.


  Tobi
2016.05.09. 11:06

Tisztelt Mindenki !

Mosolyogva olvasom a hozzászólásokat abban a témábyn, hogy csak full gázon megy szépen alatta meg ingadozik.

2. év után nekem is elött ez a probléma és tényleg a karburátor dugulása okozza nem a fúvókáké. Kitisztitani mechanikusan nem lehet, ultrahangos tisztítóm nincs.

DE.

20%-os ecetet mindenki tud vásárolni. Szétszedni a karburátort és 10 percig forralni a 20% ecetben megy mindenkinek.

Garantált a siker.

Voltam tisztelettel: Tobi



  Lautner Tamás
2016.04.18. 07:35
Tisztelt Honda! A HRB476c hidrosztatikus hajtású fűnyíróm haladási sebessége nagyon lassú. Kérem írják meg, hogyan lehet segíteni a problémán?


  Honda
2016.04.07. 15:37
Tisztelt Fórumozók! Felhívjuk szíves figyelmüket a következő hibákra: fordulatszám ingadozás, hirtelen gázadásra lefulladás, csak szívatóval járó motor, csöpögő porlasztó. Ezek 99%-ban a porlasztó eldugulására utalnak. Sajnos nem mindig elég a főfúvóka tisztítása. A kehelycső és az alapjárati keverékszabályozó csavar furata olyan helyen is eldugulhat, ahonnan csak ultrahangos tisztító készülékkel lehet kipucolni. Sajnos olyan is előfordul, hogy még ez sem képes a tisztításra, és cserélni kell az adott porlasztót. Ha hasonló hibát észlelnek, forduljanak bizalommal a legközelebbi Honda márkaszervizhez, ahol segíteni tudnak.


  Sanyi
2016.04.07. 14:34
Nekem is ugyan az a problémám mint Gyulának volt nem indul a honda gcv 135ös rotakapám szikra van üzem anyag van a karburátorig motorban is szokott lenni gyertya benzines fekete gyertyát teszteltem is pipára rátettem közelraktam a testhez rántottam szikra volt karburátort szétszedtem megtakarítottam tiszta volt ha befecskendezek a gyetyánál üzemanyagot akkor elindul de addig megy amig eléget belőle valamennyit tanács ötlet mert elégé elszomorító h 8ezeret kell fizessek valakinek h felrotálja azért vettem 125ezererért ezt a gépet h ne kelljen mást hívjak


  tamas
2016.04.05. 12:33
Sziasztok! Honda GCV 160-nal hasonló tüneteknél nekünk olyan hibánk volt, hogy a karburátorban az úszó által mozgatott tűszelep beszorult és adott benzint, de keveset illetve nem tudott zárni sem. Szóval karburátort levettem, alja lecsavar és simán szájjal belefújtam a benzinbefolyó csonkba és az úszót mozgatva lehet érezni, hogy nyit vagy zár a szelep...majd úszó le, egy kis féktisztító (óvatosan mert a szelep kiugorhat) és már ment is...azóta hibátlan. Remélem tudtam segíteni?!


oldalak: 1 | 2 | 3 | 4
Iratkozzon fel, hogy elsőként
értesüljön akciókról, újdonságokról.

Honda linkajánló


Honda Miimo Microsite
Üdvözölje Miimo-t, a robotot,
aki szívesen gondozza kertjét.
www.honda-miimo.hu

Honda HRX Microsite
Ismerje meg a Honda fűnyírók
új generációját!
www.honda-hrx.hu

Honda Marine
Csónakmotorok a legkisebbtől az
igazi erőgépekig! Yacht motoroktól
a kis hobbi csónakmotorokig...
www.hondamarine.hu

Honda gépjárművek
Nézze meg a Honda személy-gépkocsik, haszongépjárművek
legújabb típusait!
www.honda.hu

.
Minden jog fenntartva 2017 © HONDA Motor.Pedo Kft. Impresszum Adatvédelem Jogi Nyilatkozat Karrier
.

Cookie

Oldalunk cookie-kat használ, a felhasználói élmény folyamatos fejlesztése érdekében.