Honda Hírlevél
2008.08.11.
Hamisítvány a hatvani piacon
Hamisítványt árulnak a hatvani piacon!

Nagy árat fizethetünk a papír nélkül vásárolt hamisítványokért!
A napokban vásároltak a hatvani piacon egy szivattyút, melyet az eladó Honda gépként értékesített, valójában azonban hamisítvány. Papírok nélkül sem garancia, sem egyéb szolgáltatás nem jár hozzá, ha meghibásodik ez az ismeretlen eredetű hamisítvány, bizony súlyos pénzeket költhet rá a tulajdonosa.

A vevő az új szerzeményével betért egy szerződött kereskedőnkhöz, aki kétszer annyiért árulja a szóban forgó szivattyút, mint amennyiért a kedves vevő a piacon rátalált.
Miután kérdőre vonta a kereskedőt, kiderült, hogy az általa vásárolt gép egy hamisítvány, aminek a kinézetén kívül semmi köze a Honda termékekhez. Mivel a hamisítást a törvény bünteti, a kedves vevő tudtán kívül is bűncselekmény áldozata lett.

Kerülje a hamisítványokat, vásároljon eredeti HONDA termékeket!
Ne vásároljon papírok nélküli gépeket!
A Honda kisgépek meghibásodásainak aránya mindössze 0,002 %!!!

Íme néhány kép az eredeti (bal oldali) és a hamisítvány (jobb oldali)  különbözőségéről:

 
 

Az eredeti matrica a motor típusát, márkanevét és a teljesítményt tartalmazza (újabb típusokon csak a márkanév és a típus jelenik meg) és nincs más mellékes információ rajta.

 
 

Az eredeti típusmatrica alsó része ugyanaddig nyúlik, mint a márkanevet feltüntető matrica, de rövidebb, mint a tank oldalhossza.

 
 

Az eredeti adattábla mindig fekete, illetve a megnevezés WB 30 XT (a CX-es jelzés egyértelműen hamisítvány!!!)

 
 

Az eredeti kipufogó oldala jellegzetesen rácsolt.

 
 

Az eredeti szivattyú mindig két vékony gumibakon áll, és a szivattyúház alatti gumibakon található a CE minősítést igazoló matrica, valamint a motor felőli oldalon pedig a gyártó adatai. Mindig ellenőrizze alaposan, hogy milyen gumibakon áll a szivattyú.

 
 

Az eredeti és a másolt szivattyú berántószerkezete kísértetiesen hasonlít, ne hagyatkozzon csak a berántó vizsgálatára, ha felmerül Önben a gyanú.

 
 

Az eredeti gépen az olajszintjelző mindig szürke, és a felfüggesztés is különböző.

 
 

Az eredeti típusjelzés mindig fekete és a helyes típus az XT, valamint a matrica alján mindig talál egy nagy Honda feliratot.

 
 

Az eredeti szivattyú tanksapkáján két jól látható sárga matrica hívja fel a figyelmet a gyúlékony anyagra!



Amennyiben a hírlevél hiányosan vagy egyáltalán nem jelenik meg, az alábbi linken, oldalunkon olvashatja:
http://www.hondakisgepek.hu/hamisitvanyok.php
A hírlevelet regisztrációja alapján a www.hondakisgépek.hu küldte Önnek.
Ha nem szeretne több üzenetet kapni, a leiratkozáshoz kattintson ide!